Turniej Koronowo Cup 2017
W niedziele odbędzie się turniej halowy rozgrywany w Koronowie.
Organizatorem rozgrywek jest przy współpracy Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.
1. Rozgrywki prowadzone będą w dwóch fazach:
- część eliminacyjna w systemie jednorundowym “każdy z każdym” /2 grupy po 5 drużyn
- część finałowa w systemie „każdy z każdym” /grupa srebrna i grupa złota
2. Za zwycięstwo przyznawane będą 3 pkt, remis 1, porażka 0.
3. O zajęciu miejsca w końcowej klasyfikacji decyduje /wg poniższej kolejności/:
- suma zdobytych punktów,
- korzystniejszy bilans między zainteresowanymi zespołami,
- korzystniejszy bilans bramkowy,
- większa liczba strzelonych bramek
- mniejsza liczba straconych bramek,
- ilość zwycięstw,
- mecz barażowy.
4. Jeżeli zespół wycofa się z rozgrywek, a wcześniej rozegrał choćby jedno spotkanie, wówczas pozostałe mecze będą
klasyfikowane jako walkower dla drużyn przeciwnych.
5. Podczas meczu na boisku może znajdować się 4 graczy i bramkarz w kategoriach kobiet, trampkarz oraz młodzik, a
także 5 graczy i bramkarz w kategoriach orlik i żak.
6. Czas gry w wynosi- 1 x 10 minut
7. Wprowadzenie piłki do gry przez bramkarza odbywa się ręką lub nogą.
8. Rzut z autu wykonywany jest nogą z linii bocznej.
9. Nie obowiązuje przepis o spalonym.
10. Zmiany zawodników dokonywane są systemem hokejowym, podczas przerwy i w trakcie meczu w strefie zmian /własna
połowa boiska/.
11. Pozostałe kwestie regulują przepisy PZPN
KARY
1. Wymiar kary zależny jest od interpretacji sędziego.
2. Regulamin dopuszcza kary wychowawcze: 1, 3 minuty.
3. W sytuacji wybitnie rażącego naruszenia przepisów/ patrz przepisy PZPN- czerwona kartka/ zawodnik może zostać
ukarany czerwoną kartką. Wówczas jego zespół gra w osłabieniu przez 2 minuty lub do straty bramki.
4. Wykluczony zawodnik pauzuje jeden mecz. W szczególnych przypadkach kara może zostać zwiększona nawet do
wykluczenia z rozgrywek.
5. Decyzje w tym zakresie podejmuje Organizator.
BOISKO
1. Boisko o wymiarach 40mx20m.
2. Bramki aluminiowe owymiarach5mx2m /turniej kobiet, trampkarz i młodzik/.
Na turniej zawodnicy zabierają: legitymacje, komplet meczowy errea, białe getry, ochraniacze, odpowiednie obuwie.
Zbiórka zawodników o godz. 7:30 na Chemiku. Jedziemy samochodami, każdy we własnym zakresie.
Istnieje możliwość wykupu obiadów w cenie 13 zł za sztukę. Chęć skorzystania z obiadów należy zgłosić organizatorowi przed rozpoczęciem turnieju.
Skład drużyny zostanie ogłoszony w czwartek!!!
Komentarze